Gem. beoordeeld met een 9.6
Close Menu
0
Mijn winkelmandje
Er zit helemaal niks in uw winkelmandje.
Vragen of hulp nodig bij je bestelling?
Neem contact met ons op via de website.

Vragen? Bel ons

020-6410920

info@accuraatverhuur.nl

Legmeerdijk 169D
1432KA Aalsmeer

Afwaskosten

Voor welke producten betaal ik afwaskosten?
De afwaskosten worden alleen berekend over al het servies, bestek en glaswerk. Geen zin om na het evenement of feest de materialen af te wassen? Geen probleem, bij Accuraat Verhuur kunt u, tegen kleine kosten, de gehuurde servies, bestek en glaswerk te leveren zonder af te wassen. Het enige wat u hoeft te doen is te zorgen dat de gehuurde producten veegschoon zijn en ontzien zijn van etensresten. In dat geval worden er kosten in rekening gebracht.  
Mocht ervoor gekozen worden om de spullen zelf af te wassen, dan komen de afwaskosten te vervallen, echter dient alles dan wel vaatwas schoon ingeleverd te worden.
 
Wij verzoeken u vriendelijk om de artikelen terug te plaatsen in de kratten waarin ze zijn geleverd, en het glaswerk ondersteboven in de krat te zetten.
 
Naast het servies, bestek en glaswerk dienen ook de gastronormbakken veegschoon en ontdaan van etensresten ingeleverd te worden. Mocht dit niet gedaan worden zullen wij hier aparte kosten voor in rekening brengen. 
 
Hoe bereken ik mijn afwaskosten?
Wanneer u uw bestelling afrond worden de afwaskosten direct toegevoegd. Deze staan apart vermeld in de totaal prijs. Indien u van plan bent om alles schoon in te leveren, kun u er voor kiezen om de afwaskosten uit te vinken. Per product berekenen wij € 0,07 aan afwaskosten (exclusief BTW). Dit geldt voor zowel bestek, glaswerk en servies.
 
Voor een krat wijnglazen met 33 glazen betaalt u bijvoorbeeld € 2,31 aan afwaskosten (exclusief BTW).
 
Manco's, breuk en schade
Het kan altijd voorkomen dat er tijdens uw feest een glas, bord of een deel van het bestek kwijt raakt of zelfs kapot gaat. Zodra u de spullen terug heeft gebracht of wij deze bij u opgehaaldf hebben, worden de spullen altijd netjes gecontroleerd, geteld en waar schoongemaakt. Mocht er onverhoopt iets niet teruggekomen zijn of kapot zijn, dan nemen wij direct contact met u op en zullen we kijken of deze spullen nog ergens bij jullie aanwezig zijn. Indien tit niet het geval is, zullen we de ontbrekende goederen in rekening brengen op de eindfactuur.
Dit zeggen onze klanten

"Perfect geregeld! Vriendelijke medewerkers, tenten zijn keurig opgezet voor ons!"

Annemieke Maarse