Close Menu
Gem. beoordeeld met een 9.6

Vragen? Bel ons

020-6410920

info@accuraatverhuur.nl

Legmeerdijk 169D
1432KA Aalsmeer

Veel gestelde vragen

Wat zijn de openingstijden van Accuraat Verhuur?

Wat voor transportkosten worden er berekend?

Hoelaat worden de goederen bezorgd/opgehaald?

Wat wordt er berekend als ik de goederen een weekend huur?

Levert Accuraat Verhuur ook buiten de regio?

Hoe krijg ik de goederen aangeleverd?

Mijn apparatuur doet het niet. Wat moet ik doen?

Moet bestek, servies en glaswerk weer schoon ingeleverd worden?

Moet het linnen gewassen worden?

Verzorgt Accuraat Verhuur ook materialen voor een uitvaart?

Tot wanneer kan ik mijn order annuleren?

 

Wat zijn de openingstijden?
Voor onze openingstijden verwijzen wij u graag door naar onze pagina met onze openingstijden.

Wat voor transportkosten worden er berekend?
Voor het brengen en ophalen van de goederen in de regio rekenen wij €30,- transportkosten. Buiten de regio gelden andere tarieven. Onze transportkosten worden berekend op basis van de postcode van het afleveradres. Voer uw postcode onderaan deze pagina in om de transportkosten te berekenen. Daarnaast is het mogelijk om uw postcode in te vullen in de winkelwagen.

Hoe laat worden de goederen bezorgd/opgehaald?
Op maandag t/m vrijdag worden de goederen in principe tussen 08.00 – 17.00 uur bezorgd/opgehaald. Op zaterdag streven wij er naar dit tussen 08.00 – 13.00 uur te doen. Voor een indicatie van de bezorg/ophaaltijd kunt u op de desbetreffende dag vanaf 08;30 contact met ons opnemen.

Wat wordt er berekend als ik de goederen een weekend huur?
Voor een weekend wordt er 1x de daghuur berekend. Wij zijn op zondag niet geopend en berekenen wij niet als een huurdag, u betaalt deze dus ook niet.

Levert Accuraat Verhuur ook buiten de regio?
Accuraat Verhuur levert landelijk tegen aantrekkelijke transportkosten. We rijden zelfs dagelijks in Amsterdam, Den Haag, Rotterdam, Utrecht, Almere, Hilversum, Amersfoort en vele andere plaatsen.

Hoe krijg ik de goederen aangeleverd?
Al onze goederen worden op rollend materiaal en/of in stapelkratten geleverd. Graag willen wij u vragen de goederen op de ophaaldag weer voor transport klaar te zetten zoals geleverd.

Mijn apparatuur doet het niet. Wat moet ik doen?
De allereerste stap is natuurlijk altijd om voor de zekerheid te kijken of de stekker daadwerkelijk in het stopcontact zit en of er stroom op de groep zit (dit is eenvoudig te testen door even een radio of een lampje op de groep aan te sluiten).
Vervolgens is het belangrijk om te kijken of de groep niet overbelast is. In een gewone stroomgroep in huis kunt u ongeveer 3680 watt stroom tegelijk halen. Bekijk dus goed of er niet te veel apparatuur op een groep staat. Bij elk product op onze website staat het aantal wattages. Door dit bij elkaar op te tellen heeft u het gebruik in wattage. Gaat u over de 3600 watt heen of zit u tegen het randje dan raden wij u aan om de apparatuur over meerdere groepen te verdelen. 
Een veel gehoord probleem bij koffiezetapparatuur of heetwaterapparaten als de groep overbelast is; hij wordt wel warm, maar niet heet.
Komt u er niet uit met de handleiding op onze website? Bel dan 24/7 naar 020-6410920 (toets buiten openingstijden op #5).

Moet bestek, servies en glaswerk weer schoon ingeleverd worden?
Tegen geringe meerkosten hoeft u zich nergens zorgen over te maken. U levert het bestek, servies en/of glaswerk gewoon vuil in en wij doen de rest. Als u er voor kiest zelf de goederen te reinigen dan is het verwijderen van etensresten en overig vuil genoeg (goed afspoelen). Wij wassen te allen tijde de goederen weer af, zelfs als u ze niet heeft gebruikt.

Dient het linnen gewassen te worden?
Wij begrijpen dat u het linnen niet schoon inlevert. Dat is geen probleem! Het is echter niet de bedoeling dat u ons linnen zelf wast, dat doet onze wasserij. Het enige wat u moet doen is het linnen droog en schoon inleveren.

Verzorgt Accuraat Verhuur ook materialen voor een uitvaart?
Voor uitvaarten is het ook mogelijk dat u materialen bij ons huurt. Vaak worden pipe & drape neergezet om ruimtes af te schermen of kolompoten als zuil gebruikt voor bloemen en boeketten. Indien gehuurde stoelen en/of tafels geplaatst moeten worden, kunt u dit altijd aan ons doorgeven zodat wij naar de mogelijkheden kunnen kijken. 
Accuraat verhuur verzorgt geen audiovisuele diensten.

Tot wanneer kan ik mijn order annuleren?
Hieronder zijn de tarieven terug te vinden voor het annuleren van een order. Deze tarieven zijn ook terug te vinden in onze huurvoorwaarden.

  • Wanneer een order wordt geannuleerd binnen 4 tot 7 dagen voor de overeengekomen huurperiode brengen wij 10% van de totale huurprijs in rekening.
  • Wanneer een order wordt geannuleerd binnen 2 tot 3 dagen voor de overeengekomen huurperiode brengen wij 50% van de totale huurprijs in rekening.
  • Wanneer een order een dag of op de dag zelf zullen wij 100% van de totale huurprijs in rekening brengen. 

 

Dit zeggen onze klanten

"Dit was een eerste hele goede ervaring: alles op tijd; goede kwaliteit en prettige mensen om mee samen te werken."

Wilbert van Pampus