Gem. beoordeeld met een 9.6
Close Menu
0
Mijn winkelmandje
Er zit helemaal niks in uw winkelmandje.
Vragen of hulp nodig bij je bestelling?
Neem contact met ons op via de website.

Veelgestelde vragen

Hieronder onze meest gestelde vragen. Staat uw vraag er niet tussen, neem dan contact met ons op.

 

Algemeen

Hoe wordt de huurprijs berekend?

Voor de eerste 3 huurdagen houden wij het minimale tarief aan, zoals deze ook op onze website staat. Dit tarief geldt ook voor een weekend (zondag wordt niet meegerekend). Wij zien dit als één leverdag, één gebruiksdag en één ophaaldag. Neemt het aantal gebruiksdagen toe? Dan neemt de prijs ook stapsgewijs toe. Dit zal in eerste instantie met 20% per dag zijn. Voor de exacte prijs voor een langere periode kunt u altijd contact met ons opnemen.

Is het mogelijk dat Accuraat Verhuur de goederen uitzet en weer opruimt?

Op aanvraag is dit zeker mogelijk, tegen een meerprijs. Neem hiervoor contact met ons op of benoem het bij uw bestelling/offerte aanvraag.

Ik heb materialen voor een langere periode nodig. Is dit mogelijk?

Ja, dit is zeker mogelijk. Stuur ons een offerte aanvraag per mail toe met de gewenste periode en u ontvangt een exact prijskaartje voor de aangegeven periode.

Bezorging

Wat voor transportkosten worden er berekend?

Accuraat Verhuur levert door heel Nederland en zelfs daarbuiten. Om te bekijken welke transportkosten wij rekenen, kunt u uw postcode onderaan deze pagina invullen

Hoe laat worden de goederen bezorgd/opgehaald?

Wij leveren en halen de materialen op tussen 8:00 en 17:00 op maandag t/m vrijdag. Op zaterdag is dit tussen 8:00 en 13:00. Heeft u bijvoorbeeld de materialen op woensdag specifiek in de ochtend of middag nodig? Dan leveren wij het op dinsdag en halen wij het op donderdag retour. Hiervoor betaalt u één huurdag en bent u er zeker van dat de materialen op tijd op locatie zijn.
Op de dag van levering kunt u vanaf 8:00 contact met ons opnemen zodat wij een tijdsblok van 2 uur kunnen doorgeven waarin wij langs komen.

Wat als ik de chauffeur mis?

Als onze chauffeur voor een dichte deur staat en ook telefonisch geen contact krijgt zal hij zijn route vervolgen. We proberen het een dag later nogmaals. Voor deze extra keer rijden zullen wij een toeslag van 50% van de origionele transportkosten rekenen. 

Hoe krijg ik de goederen aangeleverd?

Al onze goederen worden op rollend materiaal geleverd. Zo worden stoelen bijvoorbeeld op rolcontainers geleverd en staan koelkasten in een rijdend frame. Al ons servies, glazen, bestek en andere kleine materialen worden in kratten gedaan. Ook deze worden aangeleverd in een rolcontainer. De rolcontainers laten wij achter op locatie. Indien dit niet mogelijk is dan kunt u dit bij het plaatsen van de bestelling vermelden. 

Kan ik mijn bestelling ook afhalen?

Dit is zeker mogelijk. Bij het online plaatsen van uw bestelling kunt u hiervoor kiezen. De spullen kunnen op de aangegeven ophaal dag tijdens openingstijden worden afehaald op de Legmeerdijk 169D. 

Bestellingen & offertes

Hoe kan ik een bestelling plaatsen?

Bestellingen kunnen worden geplaatst via onze website of via onze mail. Wanneer u het per mail besteld, vermeld dan uw factuurgegevens, de gewenste periode, de materialen die u nodig heeft en de afleverlocatie. Telefonisch nemen wij geen bestellingen aan.

Hoe kan ik een offerte aanvragen?

U kunt een offerte aanvragen door een mail te sturen naar info@accuraatverhuur.nl. Vermeld hier uw factuurgegevens, gewenste huurperiode, materialen die u nodig heeft en de afleverlocatie.

Staan de materialen voor mij gereserveerd wanneer ik een offerte heb lopen?

Ja, wanneer u een offerte bij ons aanvraagt, zullen wij de materialen direct voor u reserveren zodat u er zeker van bent wanneer u gebruikt wil maken van de offerte, wij de materialen nog beschikbaar hebben.

Ik wil mijn bestelling wijzigen. Hoe kan ik dit doen?

Wijzigingen in de bestelling kunnen tot 2 werkdagen voor de levering worden doorgegeven per mail. Heeft u een wijziging één dag voor de levering? Neem dan even contact met ons op om te bekijken of dit nog mogelijk is. Op voorhand kunnen wij dit helaas niet garanderen.

Tot wanneer en hoe kan ik mijn bestelling annuleren?

Hieronder zijn de tarieven terug te vinden voor het annuleren van een order. Deze tarieven zijn ook terug te vinden in onze huurvoorwaarden.

  • 25% van de totale huurprijs, ingeval wordt geannuleerd binnen 11 tot 14 dagen voor de overeengekomen huurperiode;
  • 50% van de totale huurprijs, ingeval wordt geannuleerd binnen 6 tot 10 dagen voor de overeengekomen huurperiode;
  • 75% van de totale huurprijs, ingeval wordt geannuleerd binnen 2 tot 5 dagen voor de overeengekomen huurperiode en;
  • 100% van de totale huurprijs, indien wordt geannuleerd op de 1 dag van te voren of op de dag van de overeengekomen periode.
Waar kan ik mijn bestelling ophalen en retour brengen?

Het ophalen van uw bestelling kan bij ons magazijn binnen onze openingstijden. Het adres is als volgt:
Legmeerdijk 169D, 1432KA Aalsmeer

Schoonmaakkosten

Dient bestek, servies en bestek weer schoon ingeleverd te worden?

Tegen geringe meerkosten (€0,07 per artikel) hoeft u zich nergens zorgen over te maken. U levert het bestek, servies en/of glaswerk gewoon veegschoon (geen etensresten achterlaten) in en wij doen de rest. Als u er voor kiest zelf de goederen te reinigen dan dient u de spullen gespoeld en schoon in te leveren.

Ik heb mijn bestelling zonder afwasservice geplaatst, maar kan ik hier alsnog gebruik van maken?

Wanneer de bestelling nog niet is geleverd kunt u dit per mail bij ons aangeven. Wij kunnen dit dan nog aanpassen op de order. Indien de spullen al geleverd zijn kunt u ervoor kiezen om het bestek, servies en het glaswerk alsnog gebruikt in te leveren. Wij zullen achteraf de afwaskosten hiervoor alsnog in rekening brengen. 

Ik heb een deel van mijn spullen schoon ingeleverd. Krijg ik dan ook een deel van de afwaskosten terug?

Het is voor ons helaas niet mogelijk om na te gaan hoeveel artikelen er alsnog schoon terug zijn gekomen. Wij kunnen dan ook niet een deel van de afwaskosten terugstorten.

Dient het linnen gewassen te worden?

Wij begrijpen dat u het linnen niet schoon inlevert. Dat is geen probleem! Het is namelijk niet de bedoeling dat u ons linnen zelf wast, dat doet onze wasserij. Het enige wat u dient te doen is het linnen te ontdoen van grote (etens)resten en droog in te leveren.

Moet ik mijn barbecue en friteuse schoon inleveren?

Ja, wij verwachten dat de friteuse leeg (zonder frituurvet) klaar staat om opgehaald te worden. Indien deze vol op lcoatie staat kan het voorkomen dat de chauffeur deze niet meeneemt. De barbecue dient ook schoongemaakt retour te komen. In het geval van een houtskool barbecue of big green egg dient u de kolen zelf weg te gooien.  

Betaling

Hoe kan ik mijn bestelling betalen?

Er zijn verschillende manieren waarop de betaling voldaan kan worden. 

• Het bedrag kan direct via Ideal worden betaald bij het plaatsen van de bestelling in de webshop.

• Het bedrag kan betaald worden bij de chauffeur bij het afleveren van de materialen of bij ons op locatie bij het ophalen van de materialen. Dit kan per pin of contant.

• Het bedrag kan overgemaakt worden op ons rekeningnummer (welke terug is te vinden op de bevestiging) onder vermelding van het bevestigingsnummer.

​​​​​​​• Het bedrag kan overgemaakt worden naar aanleiding van de verstuurde aanbetalingsfactuur. Deze zal enkele dagen voor levering verstuurd worden.

Kan ik op factuur betalen?

Het is enkel voor vaste klanten mogelijk om op factuur te betalen. Kies hiervoor in de webshop voor de optie "Per pin (of contant) bij ontvangst goederen". Ons systeem zal dit automatisch omzetten waardoor het mogelijk is om op factuur te betalen. 

Corona

Hoe werkt het als ik door de gestelde maatregelen mijn order moet annuleren?

Wanneer u uw order moet annuleren door de gestelde maatregelen vanuit de overheid en hier dus niets aan kunt doen gaan wij hier flexibel mee om. Echter kan het altijd voorkomen dat de levering van uw artikelen op de dag van of na de perconferentie staat ingepland. Neem dan direct nadat er meer bekend is over de maatregelen contact met ons op om te kijken hoe we dit kunnen oplossen.

Mijn evenement vindt pas over enkele weken plaats, maar ik weet nog niet of het plaats mag vinden door de maatregelen. Wat kan ik het best doen?

Wanneer uw event pas over enkele weken zal plaatsvinden is het slim om alvast een offerte aan te vragen. Dit kan per mail of via de website gedaan worden. Hierdoor reserveren we de benodigde artikelen en kunt u de order tot een week voor het event wijzigen of eventueel nog annuleren. Mochten wij de gereserveerde artikelen aan een andere partij kunnen verhuren dan nemen wij in eerste instantie contact met u op voordat wij dit zullen doen. 

Service & contact

Wat zijn de openingstijden?
  Maandag   7:30 - 17:00
  Dinsdag   8:00 - 17:00
  Woensdag   8:00 - 17:00
  Donderdag   8:00 - 17:00
  Vrijdag   7:30 - 17:00
  Zaterdag   8:00 - 13:00 (afhaal tot 12:00)
  Zondag   Gesloten

 

Mijn apparatuur doet het niet. Wat kan ik doen?

De allereerste stap is natuurlijk altijd om voor de zekerheid te kijken of de stekker daadwerkelijk in het stopcontact zit en of er stroom op de groep zit (dit is eenvoudig te testen door even een radio of een lampje op de groep aan te sluiten). Vervolgens is het belangrijk om te kijken of de groep niet overbelast is. In een gewone stroomgroep in huis kunt u ongeveer 3680 watt stroom tegelijk halen. Bekijk dus goed of er niet te veel apparatuur op een groep staat. Bij elk product op onze website staat het aantal wattages. Door dit bij elkaar op te tellen heeft u het gebruik in wattage. Gaat u over de 3600 watt heen of zit u tegen het randje dan raden wij u aan om de apparatuur over meerdere groepen te verdelen. Een veel gehoord probleem bij koffiezetapparatuur of heetwaterapparaten als de groep overbelast is; hij wordt wel warm, maar niet heet. Komt u er niet uit met de handleiding op onze website? Bel dan 24/7 naar 020-6410920 (toets buiten openingstijden op #5).

Kan ik langskomen om de materialen te bekijken?

Ja, dat is zeker mogelijk. Wij hebben een showroom waarin ons servies, bestek, glaswerk en andere materialen staan opgesteld. Voor de overige grotere materialen staan onze medewerkers klaar om het aan u te laten zien.

Hebben jullie een spoednummer waarop ik jullie buiten openingstijden kan bereiken?

Ja, buiten onze reguliere openingstijden zijn wij altijd te bereiken op 020-6410920 (toets buiten openingstijden op #5). Dit is buiten onze reguliere openingstijden enkel voor urgente gevallen.

Ik heb een klacht. Hoe kan ik deze doorgeven?

Heeft de klacht betrekking op een lopend evenement en is er haast bij? Neem dan 24/7 contact met ons op via 020-6410920 (toets buiten openingstijden op #5). Niet-urgente klachten kunnen per mail worden gestuurd naar info@accuraatverhuur.nl. Leg in de mail duidelijk uit wat het geval is en onderbouw, wanneer mogelijk, door een foto mee te sturen. Vervolgens neemt één van onze medewerkers per telefoon of per mail contact met u op om tot een gepaste oplossing te komen.